تولید محتوا

تولید محتوا و تاثیر آن

در دنیای سریع و پر زرق و برق امروزی و با پیشرفتهای دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی، دیگر برای صاحبان مشاغل، تولید کننده گان و ارائه دهندگان خدمات مختلف چاره ای نمانده است که برای هرچه بهتر ارائه کردن خدمات و تولیدات شان، از هر گونه ابزار تصویری چه متحرک و چه ثابت، استفاده بهینه ببرند.
ساخت کلیپ،تیزر، موشن گرافی، لوگو موشن، انیمیشن، اینفوگرافی، گزارش ویدیویی و…. همگی میتوانند در رسیدن به این امر نقش به سزایی برای کارفرمایان ایفا کنند. مجید پناهی جو در همه زمینه های ذکر شده میتواند شما را کمک کرده تا به خواسته های خود دست پیدا کنید

حمله تولید محتوا به جهان

زمانه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم با ساخت تولید محتوا همگرا است. از لحظه‌ای که در صبحگاه چشمهایمان را باز می‌کنیم در معرض یک تولید محتوا هستیم. تا لحظه‌ای که چشمهایمان را در شباهنگام می‌بندیم و به خواب می‌رویم. پژوهشگران نیز در تحقیقاتشان به این نتیجه رسیده‌اند. که خیلی از رویاهایی که هنگام خواب می‌بینیم، تحت تاثیر آن تولید محتوایی است که در طول روز در معرض آنها میباشیم.
ساخت تولید محتوا دارای ابعاد گسترده‌ای است و ابزارهای وسیعی هم برای نیل به آن در دسترس می‌باشد. همه این ابزارها در نهایت هدفشان تحت تاثیر قرار دادن مغز انسان است. برای دستیابی به این هدف کم و بیش از حواس پنجگانه استفاده میکنند.
در تعریف حس در دانشنامه آزاد ویکی پیدیا آمده است: سیستمی متشکل از گروهی از سلولهای حسگر که به وقایع پاسخ می دهند و به قسمتهای خاصی از مغز که علائم (سیگنالها) را دریافت و تعبیر می کنند مربوطند. تمامی محتوایی که در طول روز با آن مواجه هستیم نیز سعی در نمایش و انتقال نوعی پیام را دارند. حس بینایی و حس شنوایی در این بین از جایگاه با اهمیتی برخوردار است.
از آنجایی که رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند در دسترس همگان است. براحتی این دو حس مورد هدف قرار گرفته است. چه بخواهیم چه نخواهیم احتمال باورپذیری ما نسبت به یک خبر همراه ویدیو خیلی بیشتر است.
تولیدکنندگان کالا هر روز تلاش میکنند تا با تولید محتوای بهتر به مخاطبان خود نزدیکتر شوند و آنها را تحت تاثیر زیبایی و ارزش کالای خود قرار دهند. صاحبان کالا سعی دارند که با هر ابزاری، جامعه را متقاعد کنند تا از کالای آنها استفاده کنند.
یک عکس زیبا و با کیفیت یا یک ویدیو کلیپ کوتاه و هیجان انگیز از انواع محتوای تاثیر گذار تلقی میشوند. یک محتوای صوتی یا یک تور مجازی نیز از انواع محتوای دیگری هستند که هر روزه میلیونها بار استفاده می‌شود. هر چقدر ساخت این تولید محتوا حرفه‌ای تر باشد، مخاطب بیشتری را هم جذب میکند.
کلیپ صنعتی، تیزر تبلیغاتی، تیزر معماری، تایپو گرافی، لوگو موشن و انیمیشن همگی دست به دست هم می‌دهند که تولیدکننده را به اهدافش نزدیکتر کند.

تماس با ما

تلفن همراه

تلفن استدیو

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها